Alla inlägg under juli 2009

Av C☀ ♥ ☀ - 18 juli 2009 18:06

Idag har jag varit på shopping runda med min mamma.

I sommar har jag börjat göra ett stall skåp av en soptunna. Så idag har jag köpt soptunnedekoration (hästar). Så jag har klistrat dom på min tunna och det blev ganska bra. Nästa grej som jag ska göra med den är att jag ska köpa en till plåt så att jag kan sätta in en sadelhängare och så ska jag montera låsgrejer på den så att det går att låsa in mina grejer.


På måndag ska min dotter komma till mig är det tänkt. Men som vanligt vet jag inget säkert. Jag skrev till dotterns pappa i onsdags och då skrev han att han väntade på bokningsbekräftelsen. Då svarade jag att han skulle vidarebefodra den till mig så fort han fick den.....men jag har ännu inte fått nått. Skulle inte förvåna mig det minsta om den kommer imorgon kväll om den alls kommer. Jag kan ju som sagt aldrig veta.


Min häst står på betäckning hos uppfödaren. Förhoppningsvis så blir hon brunstig så att hon går att betäcka. Vi har haft lite otur med brunsten. Trots att hon är sprutad så har hon inte börjat brunsta. Jag hoppas att hon ska bli dräktig så hon får en bebba.



Av C☀ ♥ ☀ - 15 juli 2009 10:48

Har haft så himmla mycket att göra så jag har helt enkelt inte haft tid att skriva här.

Barnen har varit och farit. Båda tyckte att det hade varit jätte bra. Och det har inte alls varit lika mycket gorm (syskon bråk) mellan dom som det varit tidigare. Och det har båda märkt och tyckt att det varit bra.


Ska skriva lite mera någon annan dag.

Ovido - Quiz & Flashcards