Alla inlägg under februari 2010

Av C☀ ♥ ☀ - 26 februari 2010 07:50

Nu är det länge sedan jag bloggat. Orkar som inte skriva längre. INGET är förändrat med dotterns pappa. Han bråkar om typ allt som alltid.


Han har gjort så att 2 umjängen uteblivit. En gång i slutet av förra året och en nång nu i februari.

Jag är så jävla less på att han får göra som han tycker och tänker. Han fick till och med slå barnet....men allt är ok. Ingen kan hjälpa mig att rädda mitt barn och ingen kan göra nått.

Hon måste bo där till den dag hon får bestämma själv.


23/2 var jag på begravning. Det var min riktiga farmor som dött. Det blev jobbigare än vad jag trodde att det skulle vara. Men det jobbigaste av allt var att träffa min biologiska pappa. Har inte sett eller hört av honom på typ 16-17år. Har i alla fall förklarat för honom att jag inte vill ha med honom att göra.


I övrigt är allt som vanligt huvudet upp och fötterna ner.....och röven bak hur man än gör.


Ha en bra dag!



Ovido - Quiz & Flashcards