Alla inlägg under februari 2012

Av C☀ ♥ ☀ - 9 februari 2012 07:50

Idag har jag lite att göra....

Måste fixa hästarna innan jag ska åka till stan.

Ska ev luncha med min sambo i stan.

Ska på spa med min morbror.

Ska på dans ikväll om det inte är snorkallt ute.


Helgen som var hade vi det lite jobbigt. -30 - -38 grader ute. Ingen bil som ville fungera. Så började min fredag. Fick beställa mat av grannen som körde ut den till oss.

Lördag var det -38 grader. Min bil startade men kokade. Fick låna grannens garage och ha min bil där över natten och bytte kylarvätska i den.

Söndag - 35 grader när jag hade min buggkurs så fick jag ta sambons bil och parkera den i ett varmgarage i stan medans jag höll kurs i bugg.

Måndag - 35grader ute. Sambon fick ta min bil för hans bil startade inte.

Tisdag -32grader sambon fick ta min bil till jobbet för hans startade fortfarande inte. När jag skulle på jobbet fick jag ringa grannen och begära starthjälp. Vi fick igång bilen så jag tog mig till jobbet.

På onsdag var det "bara" -20grader ute...så då var allt tillbaka till det normala...

Som kallast på natten mellan lördag och söndag... -41 grader ute.

Ovido - Quiz & Flashcards