Direktlänk till inlägg 17 december 2010

2010-12-17...Fredag..

Av C☀ ♥ ☀ - 17 december 2010 20:00

Har hållt på att maila fram och tillbaka med dotterns pappa. Det är som vanligt FULLSTÄNDIGT OMÖJLIGT att försöka få honom att se saker från någon annans synvinkel. Han ser set bara som att jag kan hamna i skuld till honom...men vid billigare resor kan jag aldrig få tillgodo och de resor han inte skickat henne....de summorna får jag inte räkna tillgodo. Det är tydligen (enligt han) bara jag som kan hamna -. Trots att han är dömd att betala upp till 2000kr/månad i resor.

Sedan tycker han på fullaste allvar att man kan räkna förlorad arbetsinkomst och bilresan in i den kostnader för dotterns resor... Han har vägrat att skicka henne efter jobbet dagen före. Han skickar henne bara den dag hon ska vara hos mig. Absurt att ta betalt för att köra sitt eget barn tyckte advokaten jag pratat med... Vad ycker ni som läser?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C☀ ♥ ☀ - 11 maj 2012 12:19

Problem som vanligt. Känns som att jag bara skriver här när det är problem. Jag har inte fått träffa min dotter i April....men hon åkte till sin farmor på påsklovet. Hennes farmor bor 5,5 mil ifrån mig...och jag fick inte ens träffa henne. Jo, ja...

Av C☀ ♥ ☀ - 5 mars 2012 18:46

Ja, vad ska jag säga... Har haft min dotter här hela sportlovet + ett par dagar extra. Helt underbart! Vi har ridit, vi har spelat spel, vi har pysslat, hon har varit med mig på jobbet mm... Vi har kul tillsammans och vi trivs väldigt bra til...

Av C☀ ♥ ☀ - 9 februari 2012 07:50

Idag har jag lite att göra.... Måste fixa hästarna innan jag ska åka till stan. Ska ev luncha med min sambo i stan. Ska på spa med min morbror. Ska på dans ikväll om det inte är snorkallt ute.   Helgen som var hade vi det lite jobbigt. -3...

Av C☀ ♥ ☀ - 30 januari 2012 13:06

Jag hade fått kommentarer från folk som ville att jag skulle börja skriva. Det finns tydligen dom som saknar mitt bloggande. Tack till er!   Jag ska göra ett försök att ta mig tid att ta upp detta.   Just nu finns det som inget speciellt att ...

Av C☀ ♥ ☀ - 2 februari 2011 11:39

Ja, livet går vidare. Efter att ha varit uppe i rätten (begärde verkställighet av dom) mot mitt X som jag har lilla C med så... Han fick i alla fall veta att han måste skicka henne men... Han ska ju betala upp till 2000kr /månad i resorna. Om r...

Ovido - Quiz & Flashcards