Alla inlägg under januari 2012

Av C☀ ♥ ☀ - 30 januari 2012 13:06

Jag hade fått kommentarer från folk som ville att jag skulle börja skriva. Det finns tydligen dom som saknar mitt bloggande. Tack till er!


Jag ska göra ett försök att ta mig tid att ta upp detta.


Just nu finns det som inget speciellt att skriva ang det som varit mellan mitt X och mig. Just nu är det "fridens liljor" som jag brukar säga....men får se hur länge det varar den här gången.

Under dessa 5 år så har det kommit och gått i bråken. I perioder har det varit riktigt bra och i perioder har han varit ett riktigt rövhål (som jag uppfattat det).


Livet i övrigt är också riktigt bra. Jag jobbar som ridinstruktör 2 kvällar i veckan och väntar just nu på att få beviljat från arbetsförmedlingen att dom går in och betalar en utbildning åt mig. Vi får väl se hur det går med den saken.


Nu ska jag åka iväg till min granne och fika.

Kram på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards